Nie bój się chodzenia po morzu ...

-ks. Jan Twardowski

 

 

28 września 2020 (poniedziałek) – j. polski 

Klasy I i II mają lekcje zgodnie z podziałem godzin.

Klasy III przychodzą do szkoły na godzinę 10:40 i mają lekcje do godziny 13:10 (nie mają zatem lekcji 0., 1., 2. i 3).

O godzinie 13:30 klasy III rozpoczynają pisanie badania wyników z języka polskiego na poziomie podstawowym.

– klasy III – 13:30-16:20 – badanie wyników z języka polskiego na poziomie podstawowym

Klasy II napiszą 45-minutowe badanie wyników z języka polskiego w połowie października.

 

29 września 2020 (wtorek) – matematyka

Klasy I mają lekcje zgodnie z podziałem godzin.

Klasy II przychodzą na godzinę 8:00 i na 1. godzinie lekcyjnej piszą badanie wyników z matematyki.

– klasy II – 8:00-8:45 – badanie wyników z matematyki; każdy oddział pisze w osobnej sali; po napisaniu badania wyników uczniowie klas II wracają na lekcje

Klasy III przychodzą do szkoły na godzinę 10:40 i mają lekcje do godziny 13:10 (nie mają zatem lekcji 0., 1., 2. i 3).

O 13:30 klasy III rozpoczynają pisanie badania wyników z matematyki na poziomie podstawowym.

– klasy III – 13:30-16:20 – badanie wyników z matematyki na poziomie podstawowym 

 

30 września 2020 (środa) – j. obcy

Klasy I mają lekcje zgodnie z podziałem godzin.

Klasy II przychodzą do szkoły zgodnie z podziałem godzin i na 1. godzinie lekcyjnej piszą badanie wyników z języka angielskiego.

– klasy II – 8:00-8:45 – badanie wyników z języka angielskiego; każdy oddział pisze w osobnej sali; po napisaniu badania wyników uczniowie klas II wracają na lekcje

Klasy III przychodzą do szkoły na godzinę 10:40 i mają lekcje do godziny 13:10 (nie mają zatem lekcji 0., 1., 2. i 3).

O 13:30 klasy III rozpoczynają pisanie badania wyników z języka angielskiego/języka niemieckiego na poziomie podstawowym.

– klasy III – 13:30-15:30 – badanie wyników z języka angielskiego/języka niemieckiego na poziomie podstawowym

 

Badanie wyników klas trzecich z przedmiotów rozszerzonych odbędzie się w połowie października.


Tagi: