Harmonogram pracy doradcy 2024/2025
/sala nr 6 – na parterze/
PONIEDZIAŁEK |
WTOREK |
ŚRODA |
CZWARTEK |
PIĄTEK |
12:25 – 13:10 |
11:30 – 13:10
14:00 – 15:00 godzina dostępności dla rodzica/ucznia |
10:40 – 11:25
12:25 – 14:00
|
11:30 – 12:15
13:30 – 16:30 |
8:00 – 9:35
10:40 – 11:25
12:25 – 13:10 |
UWAGA: Spotkania indywidualne mogą odbyć się w innym terminie niż wskazany tzn. po wcześniejszym ustaleniu z doradcą, po lekcjach ucznia. Konsultacje dla rodziców We wtorki lub w terminie indywidualnie ustalonym (zgłoszonym w sekretariacie szkoły tel. 14 6819 106) |
CIEKAWE MATERIAŁY:
- Bezpłatna strona www.mapakarier.org, która zawiera szczegółowe opisy ponad 600 zawodów oraz ścieżek edukacyjnych prowadzących do każdego z nich oraz filtr preferencji, funkcjonalność Mapy Karier, która pozwala odfiltrować te ścieżki kariery, które z największym prawdopodobieństwem będą dopasowane do naszych oczekiwań: http://mapakarier.org/filtr-preferencji
- Link do kanału #ZawodowyStream na YouTube, na którym publikowane są nagrania spotkań online z ciekawymi zawodami: YouTube.com/ZawodowyStream
- Karierowy niezbędnik licealisty, w którym zebrane są inspiracje, wskazówki i linki przydatne w świadomym planowaniu dalszej ścieżki edukacyjno-zawodowej: https://padlet.com/Mapa_Karier/KarierowyNiezbednikLicealisty
- Link do nagrania webinaru dla rodziców „Jak pomóc dziecku w wyborach edukacyjno-zawodowych?”: https://youtu.be/-PZK__nseeI
- Link do artykułu „5 rzeczy, o których warto pamiętać, rozmawiając z dzieckiem o ścieżce edukacyjno-zawodowej”: https://bit.ly/2PoVg74
- Link do nagrania audycji z udziałem ekspertek Mapy Karier na antenie Polskie Radio Dzieciom: https://bit.ly/3kaCPRM
- Link do podcastu “Jak wspierać dziecko w wyborze kierunku kształcenia lub w wyborze ścieżki kariery?” z cyklu Sto Monet – blog o edukacji finansowej dzieci i młodzieży: https://bit.ly/3zjQvBa
- Spis wartościowych kanałów na YouTube i podcastów, można zainspirować się wpisem na blogu: https://bit.ly/35AvioJ
- Spis inspirujących wystąpień z cyklu TED, zerknij na propozycje: https://bit.ly/39W03Xn