Nie bój się chodzenia po morzu ...

-ks. Jan Twardowski

W niedzielę (28.04.) razem z uczniami 2LO oraz innych szkół, pod opieką nauczycieli i spragnieni wrażeń wyruszyliśmy w podróż do Budapesztu. Pierwszego dnia tuż po zakwaterowaniu, uczestnicy mieli okazję poznać najciekawsze i najważniejsze miejsca w mieście podczas gry terenowej przygotowanej przez nasz zespół. Była to okazja nie tylko do poznania zakątków Budapesztu, ale także do integracji podczas wspólnej zabawy w zespołach. Po ciężkim dniu, wieczorem czekała nas chwila relaksu podczas rejsu statkiem po Dunaju. Mieliśmy okazję zobaczyć piękno miasta, którego nie widać w ciągu dnia oraz odpocząć i zrelaksować się w towarzystwie klimatycznej muzyki.

Następnego dnia po śniadaniu byliśmy zwarci i gotowi by poznać trochę historii Budapesztu opowiedzianej z perspektywy naszego przewodnika. Byliśmy zaciekawieni wiedzą, którą nam przekazał i poznawaliśmy stolicę Węgier krok po kroku, ucząc się przy okazji kilku słów po węgiersku, pamiętacie niektóre z nich?
Zwiedziliśmy między innymi miejsca takie jak Góra Gellerta, Góra Zamkowa czy Bazylika Św. Stefana. Po zwiedzaniu większość znas udała się do bardzo dobrze znanej Hali Targowiej, pełnej kolorów i przeróżnych produktów.

Ostatniego dnia spakowaliśmy walizki i udaliśmy się do tropikarium, gdzie zobaczyliśmy rozmaite gatunki zwierząt i mogliśmy stanąć twarzą w twarz z rekinem czy płaszczką!
Po odbyciu ostatniego punktu naszej wycieczki, pełni wrażeń i wspomnień wróciliśmy do domu.

Jeszcze raz dziękujemy, że byliście z nami!